KERHOT JA MUU TOIMINTA

2.4.2022

Täältä löydät mm. tietoa kerhoista, tietoja retkille osallistumisesta ja sote-toimikunnan lehtikirjoitukset.

KERHOT JA MUU TOIMINTA

Askartelu- ja käsityökerho

Askartelu- ja käsityökerho kokoontuu maanantaisin klo 12-15 Kellotuvalla

Yhteyshenkilöt: Heidi Sainio p.040-7261776 ja Satu Riikonen  p.040-5297705. Käteiskassan hoitaja: Pirkko Koli

Kangaspuut: Ulla Listovaara p.040-5819681,  Satu Riikonen  p.040-5297705 ja Pirkko Koli 040-5297705

Keilakerho

Keilakerho maanantaisin klo 16-17 Järvenpään keilahallilla. Ilmoittauduttava itse viim. samana päivänä klo 15.00 mennessä keilahallille puh. 09 2715 700.

Kertamaksu 8 euroa maksetaan kassalle, vain jäsenille. Radalla kaksi heittäjää.

Huom. muista myös  perua varaamasi päivä, jos et pääsekään, se merkitään muuten käydyksi kerraksi.

Yhteyshenkilö Urmo Kiiskinen puh. 040-7388263

Keilaukseen liittyvissä asioissa voi ottaa yhteyttä myös Kaarlo Matikainen puh. 040 773 75 43

Senioritanssi

Senioritanssijat - Ketterät kokoontuu keskiviikkoisin 7.9.22 alk. klo 15-17.30 koulun Patruuna-salilla.

Yhteyshenkilöt: Raisa Karhapää puh. 040-0983748, Tiina Haapalainen puh. 040 0986754 ja Lyyli Sela 050-3720496

Boccia

Boccia-kerho kokoontuu  perjantaisin 12.8.22 klo 16-18 koulun Patruuna-salilla . Pelata voit sukkasillaan tai laita jalkaan sisäpelikengät.

Yhteyshenkilöt Kirsti Ruislehto puh: 050-61089 ja Tapani Peräsalo puh. 046-6223 229

Boccian säännöt

Laulukööri

Laulukööri kokoontuu keskiviikkoisin klo 14:00-15:00 Kellotuvalla.

Mukaan saa tulla yhdistykseen kuuluvat ilmoittautumatta ennakkoon.

Lauluköörin vetäjä Keijo Väisänen, puh. 040 8698958.

Muistikerho

Muistikerho kokoontuu kolme kertaa kevään aikana, keskiviikkoisin  16.2., 16.3. ja 13.4. klo 10.30-12.00 Kellotuvalla.

Yhteyshenkilöt: Annikki Isotalus puh. 050 4306014 ja Kari Salminen puh. 050 5317750

Kävelykerho

Torstaisin klo 10 lähtö Kellotuvalta. Saatetaan tehdä myös patikkaretki jonnekin omatoimisin kyydein. Kerholle haetaan vetäjää.

Kevätkirmaus  eli  ”Urputus” vietetään  Urpon päivän tienoilla toukokuussa.

Matkailutoimikunta

Koollekutsujana Anja Matikainen ja muut jäsenet Marja Ylhäinen, Heikki Laaksonen ja Risto Saari. Toimikunta suunnittelee ja järjestää jäsenille viihdytys- ja virkistystoimintaa, joita ovat erilaiset teatteri- ja konserttimatkat, tutustumiskäynnit, Umpimähkä-retki jne.

IKNE eli Ikäihmisten neuvosto

Tuusulan ikäihmisten neuvosto on kunnan ja sen alueella toimivien eläkeläis- ja vanhustyöjärjestöjen yhteistyöelin. Ikäihmisten neuvosto edistää tuusulalaisten ikäihmisten oikeuksien toteutumista ja kehittää olemassa olevia sekä uusia palveluita ja tukitoimia.

IKNEn puheenjohtajana toimii Anja Matikainen ja henk.koht. varajäsenenä Kirsti Ruislehto.

Sote-toimikunta

Koollekutsujana Kirsti Ruislehto ja muut jäsenet Anja Matikainen, Maritta Mitronen ja Aulis Koivusara. Toimikunta seuraa sote-uudistuksen edistymistä. Toimikunta ottaa kantaa mm. lehtikirjoituksin erityisesti ikääntyneiden palveluiden saatavuuteen ja saavutettavuuteen hyvinvointialueella korostaen lähipalveluiden tärkeyttä.